2014/11/07

7112014

Znáte to, začne škola a všechno jde stranou. Nebo taky ne. Každopádně maturitní ročník u nás na škole je parádička, 27 hodin týdně! ale. Ale do toho stíhat autoškolu a práci není zrovna medíček. Každopádně jsem na sebe celkem pyšný, dokázal jsem věci které bych do sebe nikdy neřekl. Zařídil jsem si vlastní kreditku, jezdím autem a chodím do práce. Cítím se tak na třicet a přesto ještě nemám maturitu, do toho všeho zmatku a hluku ještě starosti s plesem, skleničky a šerpy, sponzoři a lístky plus jedna velká třešnička nakonec - předtančení. Zkuste si s třídou dvaceti pěti lidí z nichž do tanečních chodili čtyři udělat nástup. Uf. 
A tak trénujeme zůstáváme po škole, sháníme sponzory zařizujeme. O tom, že mám na krku nepřečtených 17 knih ani nemluvím. :D nechávám to v tichosti a doufám, že mocná síla internetu mi dá sílu všechno zvládnout. :D Odpočítávám dny do konce. 30. a 31 ledna budou šťastné dny.
Užívejte svobody, než poznáte jaké zlo jsou kreditní karty a částky na nich. Aktivní zůstávám jen na instagramu, na kterém jsem celkem slušně závislý, ale tumblr mě clekem přešel, přesto se tam objevuji víc než často.

2 komentáře:

  1. Jé, ty už děláš maturitu! Hodně nervů, hlavně s autoškolou a lidma. Gl:))

    OdpovědětVymazat
  2. tumblr je má jediná záchrana v těchto nemilých dnech.
    ať vše vyjde a kreditka mile překvapuje.

    OdpovědětVymazat