2014/08/17

BROWNIES



Tohle by tu asi nikdo nečekal. Včetně mě :D haha. Kuchyň byla donedávna opravdu mým velkým nepřítelem, ale s postupem času se člověk naučí základy jako jsou brambory, čaj a krupicová kaše. Ovšem týden na vlastní pěst, sám doma, sedm dní.  To vás teprve naučí :D. A tak jako vrchol všeho toho jsem dostal chuť na něco sladkýho. Tady máte výsledek. Když vezmeme v úvahu že sotva umím zapnout troubu, tak musím uznat, že se mi to sakra povedlo :D. Můj uplně první výtvor, a musím uznat, že jich asi bude víc, protože dělat sladký jídlo je něco naprosto úžasnýho. Miluju sladký a čokoládu, takže těstoviny promiňte, ale už mám jiného favorita.
Recept jsem si našel na youtube, protože já podle kuchařky vařit neumím, tak se koukám na italy, a američany jak jim to jde pěkně od ruky a pak se to snažím patlat tak nějak podle nich. Takže roztavíte čokoládu přidáte máslo, cukr, vanikovej cukr a mícháte + šest vajec a mouka. pokud jste opravdu líní jako já a rádi experimentujete, proč míchat, vezměte mixér. Zpročátku jsem si myslel že jsem z toho spíš udělal pěnu, ale dopadlo to dobře. Původně se mělo jednat o americké brownies, který se jí normálně bez polevy. Ale samotný mi to nějak extra nechutilo. Tak jsem to celý potřel marmeládou, na vrch další vrstva čokolády a kokosu. A jsme v cíli. 
Nejspíš tedy končím se školou a dám se na cukrářskou nebo kuchařskou dráhu. :D haha.  Ale rozhodně doporučuju se kuchyně nebát stojí to za to!

Žádné komentáře:

Okomentovat